torsdag 22. desember 2011

Oppdatering

Nå er jeg hjemme på Nesodden. Savner kjæresten min altfor mye, men jeg har det fint her. Er koselig å sitte i stua og snakke om alt mellom himmel og jord med mamma og pappa for en gangs skyld. Er litt rart hvordan alt er blitt så mye bedre etter at jeg ikke bor hjemme lenger. Tror det har mye med at man savner hverandre, har mye å fortelle og ikke lever med hverandre 24/7.

Iløpet av årene vi har bodd her har vi skapt våre egne små juletradisjoner. Treet skal pyntes imorgen, pakkene skal legges under treet, så er det bare å vente til det blir juleaften og da får vi julesokker. Synes det er så koselig å forsatt få det selvom jeg er "voksen".

Livet blir liksom ikke noe verre av å komme hjem til en stor pose med m&m's, italiensk godteri og parfyme fra pappa og mamma. Akkurat nå kan jeg ikke klage :3

Det er så fint med ferie, og igår før jeg dro fra kjæresten henta vi en pakke på Nesbru fra en venn jeg har i Usa, California. En tskjorte til kjæresten, to tskjorter til meg og m&m's! Tskjortene har han laget selv og selger de, så setter pris på at vi fikk noen gratis. Esken var full av tegninger og den står fint oppå kommoden min å ser på meg.

//
Egentlig liker jeg ikke være så personlig offentlig. Å fortelle om dagene og livet mitt. Men fikk skrivekløe og da bare flyr ordene litt overalt. Noen ganger tror jeg at jeg fremstiller meg litt mer tankefull og følsom, på en måte, enn jeg egentlig er irl. Men når jeg er hjemme bruker jeg mye av tiden på å sitte på rommet og drive med småting. Det har jeg liksom ikke tid til når jeg er med kjæresten. Selvom mesteparten av dagen idag har gått til å surre rundt på WoW og høre på metal-lista mi. Nå har jeg planer om å browse litt stumbleupon og skrive en novelle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar