lørdag 31. desember 2011

2012



Jeg har gitt opp nyttårsforsetter for lenge sia. Derimot har jeg et par mål som jeg vil nå iløpet av det nye året. Det kan vel kalles små nyttårsforsett som jeg vet jeg kan komme meg frem til.
♥ Skaffe lærlingplass

♥ Trene en gang i uka (ja, jeg veit, klisjè)

♥ Få flytta (gjerne sammen med kjæresten)

♥ Få tjent egne penger
Nåja, er bare tre stykker, men jeg vet iallfall jeg kan! Jeg regner med at vi kommer oss gjennom 2012 til tross for dommedagsprofetier.

Nyttårsfeiringa var fyllt med mennesker, alkohol og morsomheter. Var iallfall veldig fint å kysse inn det nye året med den fineste kjæresten. Han sover for øyeblikket, mens jeg som er en litt mer rastløs sjel roter rundt på nettet for å bli trøtt. Kan samtidig nevne at jeg fikk Rift (og 3 måneders subscribsion) i en litt forsinka julegave av han. Fin gave, ettersom jeg får bygget pc innen januar (eller kanskje februar). Fikk endelig bestilt visa også!

Ønsker alle til lykke med et nytt år, med muligens nye muligheter :3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar