lørdag 17. desember 2011

Blizzard

Jeg har solgt sjelen til djevelen igjen. Neida. Joda. Eller kanskje?

World of Warcraft står på 30%, og 249 kroner er brukt på 60 dager's gamecard. Nei, jeg orka ikke mer pause fra spillet. Jeg savner det. Det er nok det eneste produktive, om det i det hele tatt kan kalles det, som vi har gjort idag. Vi våknet sent, spiste daim til frokost og browset internett til jeg tvang oss ut. Nå ligger vi her igjen og venter på god middag. Og selvsagt at spillet skal bli ferdig. Kjæresten koser seg med skyrim.

Akkurat nå har jeg det veldig fint. Det er det jeg ville fortelle gjennom et gjennomsnittlig innlegg uten mye mening.

1 kommentar:

  1. Du mangler tydeligvis noe i det sosiale når du kommuniserer på den måten du gjør. Det smigrer meg dog at du tar deg tiden til å skrive et så langt innlegg til meg på en lørdagskveld.

    SvarSlett