lørdag 10. desember 2011

Kvelden

Atm sitter jeg i senga med kjærestepusen og lurer på hvilken sminke jeg skal ha på ikveld. Skal feire 18 års dagen til bestevennen min! Jeg drikker nesten aldri, så det er blitt en god stund siden sist. Synes egentlig ikke at det er spesielt morro å få hangover (noe jeg alltid får, uansett om det er et glass vin eller sterkere ting), og føle seg pretty much jævlig dagen etter.

Har ikke blogget eller kommet med noe "smart" på en stund, grunnet av at jeg har jobbet utrolig mye med skole, og ellers sovet/spilt minecraft. Har funnet en fin døgnrytme, som fungerer mye bedre enn den som gjennomsnittsmenneske har. Legger meg mellom 18/20, og våkner mellom 4/6 på morgenen. Får mye bedre tid til å sminke meg, roe meg ned og alt annet man aldri får tid til om morgenen. Dessuten er jeg helt våken når jeg kommer på skolen, og det er mye lettere å prestere godt da. Har blitt litt overfladisk i det siste (ut av kjedsomhet) og bruker mye av tida mi til å se på sminkevideoer og for en gangs skyld teste ut den haugen av øyenskygge jeg har samlet iløpet av årene.

Men jeg kommer snart tilbake litt sterkere, med innlegg som betyr litt mer enn dette og jeg vurderer kanskje fokusere litt på sminke etc. også. Litt variasjon er jo fint å ha. Dessuten er det noe jeg faktisk kan veldig godt, selvom det kanskje virker som at jeg er totalt imot alt som heter materialisme og overfladiske ting.
Et ganske gammelt bilde jeg fant tehe :3

Over til noe annet litt raskt, kan jeg jo fortelle at jeg jobbet forrige lørdag. En engangs jobb med kjæresten, men vi tjente veldig bra og gjorde noe fint for andre mennesker som kanskje ikke alltid har det like bra. Ganske fint utbytte å hjelpe noen andre, og kanskje gjøre dagen deres litt bedre!
Nå skal jeg få gjort noen småting som må gjøres før man skal ut, blogges snart :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar